De HaloITSM servicedesk

Een overzichtelijk systeem voor al je tickets.

Waarom kies je voor een professioneel servicedesksysteem?

Werk je nog steeds met een Excel-bestand, Word-document of een zelfgemaakt systeem om IT-vragen en problemen bij te houden? Dan is het lastig om overzicht te houden op openstaande tickets en wat er die dag moet gebeuren. Ook mis je dan vaak de professionaliteit van gestructureerde ITIL-processen. Het gevolg? Dubbel werk en ontevreden collega’s die wachten op een oplossing. De HaloITSM servicedesk voorkomt deze problemen.

De servicedesk als single point of contact

De servicedesk van HaloITSM biedt je een single point of contact voor alle IT-vragen vanuit de organisatie. Je kunt je collega’s eenvoudig verwijzen naar de selfserviceportal voor vragen of ondersteuning vanuit de IT-afdeling. Dit bespaart je een hoop tijd, die je normaal moet besteden aan het afhandelen van belletjes en mails.

Zelf problemen oplossen met AI van HaloITSM

De ideale situatie is dat je collega’s zelf hun problemen kunnen oplossen. Dit lijkt misschien een utopie, maar de AI-ontwikkelingen in HaloITSM gaan razendsnel. Krijgt een collega een foutmelding op zijn of haar laptop? AI identificeert direct het probleem en geeft de oplossing. Jouw collega past de instellingen aan en verhelpt het probleem zelf, zonder tussenkomst van de servicedesk.

Data analyseren en direct actie ondernemen

Het is slim om iets te doen met de data die je in je servicedesksysteem stopt. Helaas doen maar weinig bedrijven dit. Analyseer bijvoorbeeld de doorlooptijd van tickets. Is deze te lang? Dan kun je overwegen om collega’s een opleiding aan te bieden, meer mensen in dienst te nemen of je proces aan te passen. HaloITSM biedt je waardevolle inzichten die je nodig hebt om deze verbeteringen door te voeren.

HaloITSM:

  • Is volledig configureerbaar naar jullie eigen servicedeskprocessen.
  • Is ingericht volgens de richtlijnen van ITIL voor de servicedesk.
  • Past slimme AI-oplossingen toe voor de servicedesk, zonder extra kosten.

Ontdek alle features van HaloITSM

Servicedesk

Kennisbank
Problems

Voorraad

Changes

Selfserviceportal

Projecten

Analytics

Assets

Boek een vrijblijvende demo

In de demo kijken we samen naar HaloITSM om te zien wat de software voor jullie IT-afdeling kan betekenen.


    Effort IT
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.