Problem management in HaloITSM
Een snellere oplossing door vroege probleemherkenning.
Effectief problemen oplossen met HaloITSM
Wanneer er afzonderlijke tickets binnenkomen over bijvoorbeeld het internet dat niet werkt, dan kun je dit snel herkennen als een probleem waar waarschijnlijk het hele bedrijf mee te maken heeft. Je maakt vervolgens één probleem aan en koppelt hieraan alle losse tickets die te maken hebben met het gebrek aan internet. Het voordeel is dat je op de servicedesk niet allemaal aan dezelfde soort tickets gaat werken. Zo helpt HaloITSM je effectief bij het oplossen van een overkoepelend probleem.
Intern communiceren over bekend probleem
Als een probleem is vastgesteld, bijvoorbeeld een mailserver die niet werkt, dan kun je snel een eenvoudig communiceren dat het probleem bij jullie bekend is. Dat doe je bijvoorbeeld via een bericht op de selfserviceportal. Dit voorkomt dat er nog meer tickets over dezelfde mailserver binnenkomen. Zo hou je ook iedereen geïnformeerd over de status van het probleem.
De 5 sterke punten van HaloITSM voor problem management
- Escaleer met slechts één muisklik een ticket naar een probleem.
- Koppel meerdere incidenten aan een probleem en werk ze allemaal tegelijk bij vanuit dat ene ticket.
- Houd alle problemen bij in één overzicht, waarbij je zelf kiest welke informatie je ziet.
- Rapporteer en registreer alle oorzaken van problemen om herhaling te voorkomen.
- Ontdek de gevolgen van het probleem in relatie tot je assets, zodat je de betrouwbaarheid van je diensten en assets kunt verbeteren.
HaloITSM:
- Is volledig configureerbaar naar jullie eigen processen voor problem management.
- Is ingericht volgens de richtlijnen van ITIL voor problem management.
- Past slimme AI-oplossingen toe voor problem management, zonder extra kosten.
Ontdek alle features van HaloITSM

Servicedesk

Kennisbank

Problems

Voorraad

Changes

Selfserviceportal

Projecten

Analytics

Assets
Boek een vrijblijvende demo
In de demo kijken we samen naar HaloITSM om te zien wat de software voor jullie IT-afdeling kan betekenen.
