Integratie ChatGPT van OpenAI met HALOITSM
Meteen een antwoord op maat op elke e-mail en chat
Verbeter je service en support met ChatGPT
Wat gebeurt er als je ChatGPT integreert met HALOITSM? Het resultaat is een intelligent systeem dat menselijke taal begrijpt en genereert, ontworpen om effectief te reageren op vragen en instructies.
ChatGPT, ontwikkeld door OpenAI, maakt gebruik van geavanceerde AI-technologie en een uitgebreide dataset. Hierdoor kan het uiteenlopende teksten genereren, van eenvoudige antwoorden tot complexe verhalen.
Profiteer van de koppeling van ChatGPT met HALOITSM-software
- Snelle en persoonlijke reacties: Bied direct antwoord op e-mails en chats, afgestemd op de behoeften van de klant.
- Altijd accuraat: Zorg voor correcte en betrouwbare antwoorden, zonder fouten in spelling of grammatica.
- Klantvriendelijke communicatie: Houd een consistente, uniforme tone of voice aan die past bij jouw organisatie.
- Verbeterde service: Lever betere ondersteuning door snel en efficiënt in te spelen op klantvragen.
- Tijdbesparing: Automatiseer eerstelijnssupport en geef je medewerkers meer ruimte voor complexe taken.
De integratie ChatGPT en HALOITSM in de praktijk
Stel, een klant stuurt een e-mail naar de servicedesk of stelt een vraag via de chat. Meestal krijgt de zender eerst een standaardantwoord als: ‘Beste klant, wij hebben je e-mail ontvangen en komen hier binnen 1-2 werkdagen op terug’ of ‘Even geduld, wij zoeken een medewerker die je verder helpt’. Door de integratie van ChatGPT en HALOITSM ontvangt je klant direct een antwoord dat hem echt verder helpt. Automatisch gegenereerd door ChatGPT op basis van de inkomende e-mail. Fijn voor de klant, want die kan meteen verder. En ook fijn voor je helpdeskmedewerkers, want zij krijgen minder vragen en kunnen hun kostbare tijd gebruiken voor meer complexe uitdagingen.
Verder zorgt ChatGPT ervoor dat al je e-mails en notities dezelfde herkenbare tone of voice hebben en dat de spelling en grammatica correct zijn. Ook je Halo Chatbot helpt je klanten voortaan nog beter, sneller en professioneler dankzij ChatGPT.
Zo werkt ChatGPT voor betere notities en e-mails
Je kunt HALOITSM zo configureren dat ChatGPT een servicedeskmedewerker helpt om een notitie of e-mail te verbeteren aan de hand van de instructies die je meegeeft. Bijvoorbeeld om spelling en grammatica te controleren. ChatGPT kan zelfs een mail herschrijven om beleefder te klinken, dankzij de ingebouwde mogelijkheden voor sentimentanalyse. De aangepast mail wordt altijd eerst aan de servicedeskmedewerker als voorbeeld getoond, vóórdat de mail naar de eindgebruiker wordt verstuurd.
ChatGPT inzetten om direct eindgebruikers te beantwoorden
Naast dat ChatGPT helpt om notities en mails van de servicedeskmedewerker te verbeteren, kan ChatGPT ook zelf antwoorden genereren. Hiervoor hoef je alleen maar ‘Generate User Response’ in te stellen en vervolgens enkele instructies te schrijven over hoe ChatGPT zich moet ‘gedragen’ in het berichtveld van Halo. Zo zal ChatGPT het ticket doornemen en namens de servicedeskmedewerker een antwoord genereren, op basis van de instructies die je hebt geconfigureerd. Hij of zij kan van tevoren altijd het geautomatiseerde antwoord bekijken en wijzigen, voordat het naar de eindgebruiker wordt gestuurd.
Zo voeg je ChatGPT toe aan de Halo Chat Bot
De Halo Chat Bot is ook uitgebreid met de mogelijkheid om te reageren via ChatGPT. Zo wordt de ondersteuning van je eindgebruikers een stuk persoonlijker. Je stelt binnen Halo bepaalde instructies in hoe ChatGPT moet reageren. Vervolgens genereert ChatGPT een antwoord gebaseerd op deze instructies en het tot dan toe gevoerde gesprek. Dat antwoord wordt weer aan de eindgebruiker gegeven. De gebruiker kan op elk moment beslissen om het gesprek met ChatGPT af te ronden en verder te gaan met de conversatieflow van de Halo Chat Bot.
De belangrijkste voordelen van ChatGPT in HALOITSM
- Verbeter je-mails en notities: correcte spelling en grammatica, herkenbare tone of voice en sentimentanalyse voor de juist toonzetting.
- Genereer automatische en accurate antwoorden zonder menselijke tussenkomst.
- Snelle en professionele support, afgestemd op de individuele behoeften van je klant.
- Integratie met de Halo Chatbot: verrijk de chatervaring van je klanten door ze gepersonaliseerde en relevante antwoorden te bieden via de chatbot.
- Beter gestroomlijnde en geautomatiseerde workflows waardoor minder supportvragen bij medewerkers terechtkomen.
Meer weten of zelf uitproberen?
Wil je ervaren hoe ChatGPT en HALOITSM samenwerken? Vraag een gratis trial aan en probeer het zelf uit.
